Nieuws, oktober 2015

20 oktober 2015

Ron Meyer over actievoeren en winnen.

Maandagavond 19 oktober kwamen veel SP' ers bij elkaar om kennis te maken met Ron Meyer kandidaat voorzitter voor de SP.

14 oktober 2015

KANDIDAATVOORZITTER SP IN SMALLINGERLAND

Maandag 19 oktober organiseert de SP-afdeling Smallingerland een extra ledenavond voor alle SP leden in Friesland.

Nieuwsbrief oktober 2015

De SP en vluchtelingen

De SP staat niet onwelwillend tegenover de komst van vluchtelingen in tegenstelling tot andere partijen. We hebben tenslotte niet voor niets de menselijke maat hoog in het vaandel staan met onze kern- waarden ‘Menselijke waardigheid, Gelijkwaardigheid en Solidariteit.’ We sluiten echter onze ogen niet voor de angst en onvrede die in Nederland heerst. Mensen voelen zich achtergesteld en terecht. Maar om zoals Wilders doet de schuld bij de vluchtelingen leggen, door haat en onvrede te kweken en leugens te verspreiden gaat te ver, veel te ver.

Nieuwsbrief september 2015

Het Keukentafelgesprek

Als je tegenwoordig hulp nodig hebt voor je huishoudelijke verzorging komt er iemand van de gemeente bij je thuis voor een “keukentafelgesprek”. Hiervan wordt een verslagje gemaakt en er wordt advies gegeven aan de gemeente in hoeverre je hulp of zorg nodig hebt en kunt krijgen. Via via ben ik in het bezit gekomen van een officieel verslag van een keukentafelgesprek. Onderstaand verhaal is authentiek, waar gebeurd en letterlijk overgenomen.

Nieuwsbrief juli

Sharon Gesthuizen in Sneek

Zaterdag 10 oktober was Sharon Gesthuizen in Sneek om te praten over het vluchtelingenbeleid.

Nieuws per jaar