Politieke markt op De Waag in Leeuwarden

5 mei 2014

Politieke markt op De Waag in Leeuwarden

Op zaterdag 17 mei is er een grote politieke markt op De Waag in Leeuwarden. Vanaf 11.00 uur kunt u daar terecht voor informatie over de Europese Verkiezingen. Weet u nog niet waarop u wilt stemmen, dan is dit een goede gelegenheid om informatie te verzamelen en uw stem te bepalen. Ook de SP is op deze politieke markt aanwezig. Kom gerust eens langs en laat u informeren over hoe de SP over Europa denkt. Er ligt voldoende materiaal voor u klaar waar we duidelijk onze standpunten uiteenzetten.

Vanaf ongeveer 13.00 uur kunt u bij onze kraam van gedachten wisselen met Tweede Kamerlid

Farshad Bashir die wij hebben uitgenodigd om samen met ons campagne te voeren. Ook hebben we een leuk spel, het EU kegelspel, waar u uw frustraties naar de Europese Commissie in kwijt kunt.

En dat het niet allemaal goed gaat binnen de EU dat laten we u zien met de koek die niet altijd eerlijk verdeeld is. Dus heeft u tijd en wilt u meer weten over de Europese Verkiezigen en waarom het heel belangrijk is om toch te gaan stemmen? Kom dan naar de politieke markt op zaterdag 17 mei vanaf 11.00 uur op De Waag in Leeuwarden.