Buurten in de Buurt in Frieschepalen

26 mei 2015

Buurten in de Buurt in Frieschepalen

Foto: Jolanda Geerling - van Overhagen / Jolanda Geerling - van Overhagen

Donderdagavond 21 mei was SP Opsterland met een delegatie aan het Buurten in de Buurt in Frieschepalen.

SP Opsterland probeert dit elke maand een keer te doen in een van de dorpen in Opsterland om in contact te blijven met haar achterban en de kiezers en te weten wat er leeft in de dorpen.

Terwijl we langs de deuren gaan bellen we aan en stellen we een paar vragen aan de bewoners. Deze keer hebben we mensen gevraagd of ze vochtoverlast en/of zwarte schimmel hebben. Daarnaast deelden we flyers uit in het kader van 'Er is genoeg voor iedereen', naast de flyer gaven we ook een kraslot, die bewoners open konden krassen aan de hand van een paar vragen over de ongelijkheid in Nederland.

Tijdens het buurten in Frieschepalen kregen we twee nieuwe meldingen van vochtoverlast en/of schimmel. Inmiddels staat de teller op 16 meldingen.  Heeft u ook vochtoverlast, u kunt zich nog steeds melden via een mailtje naar opsterland@sp.nl we nemen dan vanzelf contact met u op.